Witam. Postanowiłem se założyć nowego bloga, zmiana podyktowana jest przedewszystykim czytelnością tego tutaj, ttamte szablony się już mi przejadły. Tutaj jest git i cycuś glancuś.
O czym pisać będę? O życiu, czyli o graniu (ghe ghe), samochodach i kobitach tyż. Jakieś ciekawe wypadki z mego życia, których swoją drogą troszkę się zdarza, jak i inne rzeczy które slina mi na palce przyniesie ;)
Wczoraj ukazało się demko Ratchet and Clank na PS3 w PSS, właśnie się zasysa, jak i demko Simpsons the game, które co prawda wyszło tydzień temu, ale pobrać nie szło bo zawsze było coś ciekawszego do roboty, np. Pogrywanie w FF XII ;)
Dwa tygodnie temu zaczęła się szkoła, znaczy zajęcia na Uniwerku Łódzkim, jest nieźle, niektóre wykładowcy są całkiem spoko, ale babka od Algebry jest suka i już ;)
Tak troszkę chaotycznie, ale to tak zawsze jest na początku, z dnia na dzień postaram się już pisać bardziej zwięźle. :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz