środa, 31 października 2007

hę?

Wchodzę sobie na tego bloga co jakiś czas, aby maznać co nieco i tak w sumiesz nie wiem czy ktoś poza mną to czyta, z drugiej strony piszę takie notki, których nie da się komentować (chyba). Nie mówię, że ilość komentarzy jest jakimś wyznacznikiem mojego życia i plasuje mnie na odpowiedniej pozycji w danej grupuie osób, ale fajnie coś tam zawsze zobaczyć od kogoś ;)

Generalnie temat punktów/komentarzy chciałbym pociągnąć, bo zapoczatkował go mój kumpel na zaprzyjaźnionym forum ;)

Zauważyliście pewnie jak to ludziom odjebuje na tych fotkach czy innych sympatiach, naszych klasach czy chuj wie co. Każda ocena poniżej 8 spotyka się ze zjebami ze strony osoby ocenianej, a to się przecież o gustach nie dyskutuje, chyba? Nie ukrywam też z takiej fotki korzystałem (teraz tylko i wyłącznie w celach towarzyskich [niezastąpione przypomnienie o urodzinach ^^ ] ) I dostałem parę razy jeden, ale mi przeszło bo żeby tam być elo to trza spędzać kilka godzin dziennie łażąc po profilach i klepać standardowo 'o jestes piekna, maxik 4 u'.

Taa bardzo dojrzałe, jak chuj pasuje do osoby z 20 wiosnami na karku, wychodzę z założenia, że lepiej sobie w tym czasie pograć, niekoniecznie na instrumencie ^^

Jak mówiełm, z fotrki korzystam, tak samo z grona, które jest lepsze bo tej durnej oceniaczki nie ma i nie trzaba płacić za to żeby się z kimś skontaktować, szkoda tylko że ludzie w profilach wpisują azerbejdżan, zamiast Polska - Władysławowo, ale co tam. Grono jest git bo n tamtejszych forach w odpowiednich działach można znaleźć i poczytać coś ciekawego, coś bardziej konstruktywnego niż 'maxika zostawiam' ^^.

Co wy o tym uważacie, to jest temat dobry do rozmowy, może w końcu zobaczę kto odwiedza mego bloga :]

pozdro elo fchuj

3 komentarze:

Lodooowa pisze...

ja czytam :)
a co do fotki, to jest też ona doskonałym mijscem na poprawienie sobie humoru, moim zdaniem, człowiek wchodzi, poczyta smieszne komentarze pod niektorymi zdjeciami, obejrzy smieszne fotki głupich pustaków, i prosze, humor poprawiony, a o debilach płaczacych z ocen ponizej nawet 9, bo mu średnia spadnie, to nie ma co dyskutowac, bo to jest żenuuuuaaa.
Pozdro 600!

cool pisze...

Napiales moje mysli o fotce tyle ze j bym napisala to mocniej i bardziej krytycznie nienawidze tego portalu jest denny i pusty a humor wole sobie poprawic rozmnowa z prawdziwymi znajomymi dobra muzyka albo impreza :D


caluje


Bazylku
--------------------------------
Meglio Che Ieri Ma Peggio Che Domani?Domani Non Dovrebbe Essere Peggio Per Forza

Anonimowy pisze...

Trafiasz w sedno. Szkoda tylko że pod całą tą populacją fotkowiczów kryje się nieco większe gówno.
Raz w tygodniu mam prawie 2h sali inf. z grupą ludzi, którzy chyba świata nie widzą poza takimi portalami. Żałosne jest to że kilku panów potrafi przejrzeć około kilkuset profili i raz po razie wstawiać tego "maxika" z nadzieją że panna po chirurgicznym powiększaniu piersi, z tipsami dłuższymi od mojego nosa i wypieczoną na solarium skórą przyjdzie i chyba zrobi im... loda.
A dziewczyny jak to one "objadą" dosadnie każdą dziewczynę z większą popularnością niż ich. Przy okazji powzdychają nad zdjęciami kolejnego faceta o identycznym wyglądzie ponownie tocząc sprawę pod znakiem "maxika". Najdziwniejszy jest fakt wstawienia niższej oceny, tak jak wspomniałeś odzew często wygląda tak "a masz ty ch*ju wstawię ci 1" bo nagle ktoś udaje że otworzył oczy i widzi paskudną mordę. Mnie jednak zadziwia postawa tych, którym ewidentnie opada poziom samooceny kiedy to jakiś palant rodem z klubu techno w białych rękawiczkach dla jaj wstawi choćby 8 kiedy to kobieta dała mu 10.
NIE MA TAM NIC PRAWDZIWEGO.
Ah. i błagam przestańcie się tym tak podniecać.
Konto można mieć ale prowadźmy to wszystko (życie) trochę rozsądniej.
Pozdrawiam serdecznie Bazyla, i wybacz za ten mega wywód ale mnie zaciekawiłeś.