Moimi genialnymi dywagacjami (cokolwiek to słowo znaczy ^^ ) zachęciłem do pisania komentarzy. Nie będę szukał pocieszenia w sprawach osobistych ani innych elo, problemy społeczeństwa, które swoją drogą i tak już jest spaczone, są ciekawsze niż moje własne. Czasem coś tam wspomnę ale to nie będzie większość ;)
Wracając, fotkakropkapeel jest tematem kontrowersyjnym. Miejsce sztuczności, plastiku, dodawania fotek gwiazd porno zamiast swoich KLIK, dodawanie osób które mają 1300 znajomych (bo oni mają, znaczy żę są fajni, to znaczy, że jak ja będę ich znajomym to też będę fajny JUPI!).
Przyznam się, kiedyś się w to bawiłem, ale to było autentycznie dla zabawy, wyższa średnia była tylko pretekstem żeby się pośmiać z kumpla a potem iść razem na piwo. Teraz jak to wygląda? 'O ja, masz średnią poniżej 9,96, nie lubimy Cię, idź się bawić gdzie indziej.' Lame -_-.
Ale taka jest prawda, kiedyś się nie lubiło chłopaka z sąsiedniego podwórka bo nie grał w kapsle, a teraz dlatego bo dał ci '8' na fotce. Ach gadać o tym można i gadać, jednak dokąd zmierza świat, jak tak dalej pójdzie to problem ropy na świecie zostanie zdetronizowany przez fotkowiczów, którzy będą się zabijać za brzydkie komentarze, a za parę lat jakiś gówniarz porwie samolot i wpierdzieli się w pałac kultury (chociaż mógłby w ten budynek na Wiejskiej ;) ) bo dostał 1 od dziewczyny, której dał 11 i przy okazji w nocy się zmoczył bo mu się przyśniła...
Przyokazji, przypomniał mi się link, który odnalazłem wczoraj na forum konsolowym LINK
jest co popatrzeć i poczytać, a dla fanów wypocin 'ala Bravo' LINK
Na zakończenie:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

2 komentarze:
W końcu znalazłam choć chwilkę, by zajrzeć na Twojego blog'a i pocieszyć oczy i umysł pięknym stylem i zdjęciem piwa :)
W sprawie negatywnych komentarzy i ocen mam do powiedzenia właściwie niewiele. Uważam, że powinniśmy przyjąć zarówno te pozytywne, co i mniej. Jeśli wszyscy byliby tacy rewelacyjni i zawsze dostawali same "10" to automatycznie stali by się pospolici. Musimy umieć odgraniczyć "piękno" od "brzydoty"... I musimy umieć przyjąć kilka słów krytyki! Przecież tylko dzięki nim możemy się doskonalić :)
Jeśli chodzi o Twojego bloga, nie mam się do czego przyczepić:) I czekam na więcej :)
Gosiu w 100% Cię popieram, jednakże, nie zrozumiałaś chyba dokładnie o co mi chodzi. Słowa krytyki jedno, a 'hype' czy generalnie opieranie życia i ocenianiu kogoś na podstawie jakiejś oceniaczki zdjęć jest troszkę nieteges. Zwróćmy uwagę, byliśmy młodsi (bo młodzi nadal jesteśmy nawet jak się już nie ma tych lat naście, a dzieścia ;], to robiliśmy głupoty i nadal robimy. W mniejszym lub większym stopniu, tak czy siak, ja nigdy nie oceniałem osób na podstawie zdań innych, wyglądu, a dopiero po poznaniu danej osoby mogłem wyciągnąć jakieś wnioski. ' Nie oceniaj książki po okładce ' mówi mądre przysłowie.
Może trzeba wymyślić jakąś akcję, ala 'bykomstop', 'dzieci neostrady' i 'nie karm trolla'? Jakieś pomysły?
Prześlij komentarz