sobota, 24 maja 2008

Krótko.

Tak mnie naszło wczoraj na rozkminy :P

Jeśli przeciwieństwa się przyciągają, to kurcze belans, kiedyś będę z głupią, niedojrzałą, nudną, bez poczucia humoru i przede wszystkim brzydką dziewczyną. :P

Gorzej będzie, jak dorwę totalne przeciwieństwo, tego co napisałem. Wtedy powyższy opis będzie będzie należał do mej osoby!

Co robić?

3 komentarze:

Lodooowa pisze...

bądź sobą :)
a powiedzonkami sie nie przejmuj, bo to bezydury są!

Bazyli pisze...

W mojej głowie ta notka wyglądała lepiej ^^

Ja i tak w te bezedury nie wierzę, ale fajnie sobie czasem pogadać ;)

Devil_2k pisze...

Jak wyglądała lepiej to trzeba było jakoś rozwinąć :P