sobota, 18 października 2008

Poznałem Kunisza! :P

Praca i szkoła na przemiennie. Czas wolny o ile będę miał na niego siłę i o ile w ogóle taki znajdę, spędzam przy konsoli ofkoz. Chociaż dwa tygodnie temu, zakupiłem sobie nowy aparacik. Canon EOS 450d gwoli ścisłości. Bardzo ciekawa maszynka, której nadal się uczę i przychodzi mi to szybko (albo tak mi się zdaje :P)

Dzisiaj, po powrocie z pracy, usłyszałem, że Polskie Radio Euro odwiedza Łódź, a dokładnie Manufakturę. Audycja Hyde Park, prowadzi ją Patryk Kuniszewicz. Nie raz i nie dwa pisałem różne smsy do radia i bywałem na antenie również własnym głosem. Ostatnio zasłynąłem jako ten z wrodzoną czystością ;) Kunisz mnie zapamiętał (!) i dostałem masę gadżetów, na które akurat bardzo nie liczyłem, no może troszkę. Chciałem poznać tego osobnika, który bawi mnie w sobotnie przedpołudnia na antenie najlepszego radia w eterze. A jak! Było sympatycznie, znów na chwilkę trafiłem na antenę, porobiłem sporo fot i wróciłem do domu, bo to w końcu mój weekend. Pół soboty i Niedziela co drugi tydzień, trzeba to wykorzystać. Obejrzałem 'Cztery Pokoje' od Tarantino dopiero teraz, ale za to podobało mi się przednio.

Teraz przyszedł czas na foty, muzyki nie będzie, bo i tak nikt tego nie czyta, nie słucha ani nie ogląda, to co się będę przejmował :o

















Kunisz :]




Na koniec mój dzisiejszy ulubieniec :) Znaczy jeśli chodzi o foty :d



1 komentarz:

borysp pisze...

Co do zdjęć, to mogłeś dać mniejsze ISO bo te białe klocki i niebo prześwietlone są, ale ucz się i będzie OK. :)