piątek, 9 października 2009

Jest dobrze!

Dlaczego? Bo mogę z czystym sumieniem i pełnym przekonaniem powiedzieć, że jest chujowo. Wiem, że gdzieś ktoś ma gorszy dzień i gorzej mieć mozę ogólnie. Ja tutaj mówię o sobię bom jestem jebanym egoistą i mówię wam, że w mojej skali jest póki co chujowo.
Co? Obcięli mi pensję o 300zł do końca roku (szukam pracy btw), ukradli mi z wypożyczonego rusztowania dwa elemnty, za które muszę zapłacić 400zł i ogólnie to remont pochłoną wszystkie fundusze. Tonę w długach i idę spać bo jestem śpiący.

p.s. nie lubię Morawskiego.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak mnie to irytuje!!! Kiedty pracodawcy z taką łatwością przychodzą obniżki pensji, zabieranie premii , dorzucanie kompetencji a jak już przychodzi do podwyżki (do której oczywiście albo zmusza go sytuacja rynkowa albo rząd podwyższając płace minimalną) to niczym hasyd z nadciśnieniem tętniczym dorzuca ci całe 20 PLN do pensji mając przy tym tygodniową migrenę... o.O
Nie mam pomysłów już jak żyć normalnie w tym szambie zwanym PL
Dla pocieszenia zacytuje słowa pewnej piosenki: "Mam tak samo jak ty... "

~G

Goshka pisze...

Uohooou, super koncercik:D A to się autem wybierasz, że szukasz określonej liczby osób? Bo ja jestem zainteresowana (już mam zaproszenie) tylko z osobą towarzyszącą najprawdopodobniej. Tak czy siak bardzo dziękuję za informację, bo pewnie bym na to sama nie trafiła:)