piątek, 2 października 2009

Wróciła!

Tak, nie wiem jakim cudem ale wróciła. ONA! Czyli radość z gry. Ostatnio mi przeszło, Fallout troszkę napędził machinę, ale po ostatnim odpaleniu Resistance 2 i zagraniu w co-opa ze zgrają amerykańców, po prostu mnie ucieszyła :) Czerpię fun z grania i nie potrzebuję najnowszych tytułów. Do końca roku mam zamiar zrobić platyny w przynajmniej 3 grach które posiadam i może dzięki temu podbić się o jeden poziom w górę :)
Muszę tylko skończyć ten felerny remont i mogę szpilać do woli :)
Zamieniłem troszkę opis u góry, wstawiając tam mojego gamertaga z PSN z aktualnym stanem pucharkowym :)

Przy następnej notce postaram się coś opisać na temt szkoły, tam też się sporo zmieniło :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Popiełniarz wiele błedów pisąć tego bloga. Dlatego brak zainteresowan ze strony czytelników.

Anonimowy pisze...

autor powyższego komentarza definitywnie jest z Brzezin! :D


~Gruber

Bazyli pisze...

o fak, już zapomniałem o Brzezinach :D !

Anonimowy pisze...

E tam, błędy nie mają wielkiego znaczenia, czasem ciekawie poczytać sobie o życiu innych ludzi bez komentowania. Pisz dalej, bo ciekawie się czyta to co piszesz, nawet jeśli tobie wydawałoby się, że są to mało znaczące życiowe sytuacje.