środa, 14 listopada 2007

bo ten...

Markowski na konkursie w Poznaniu, dostał się do drugiego etapu, ja szykuję się do pierwszego koła (mentalnie na razie ;) )

Przeglądam cudze blogi, czasem coś tam napisze, chociaż w większości wypadków nie wiem o co chodzi bo piszecie wierszem... po co? Takie ścisłe ludzie jak ja, nie wyczulone na piękno tego jakże ekstrawaganckiego sposobu przekazywania wiadomości, nudzą się i nie mogą się odnaleźć. Nie można wprost? 'jest mi źle' 'czuje się świetnie' 'ten chuj mnie zdradził i pies go jebał' a nie się bawicie w wierszyki jakieś. :P

W życiu bez zmian, nadal sam, nadal piję (chociaż dużo mniej) do sklepu mi się łazić nie chce. Fura się krztusi na rezerwie, ale pracuję nad nią ;)

Dzisiaj zaliczyłem zajebistego dzwona, ale na krześle w domu, sie oparłem za daleko i wylądowałem na podłodze. Przyjąłem jakże piękną pozycję, ale niestety samotność nie pozwoliła mi na uwiecznienie tego widoku na jakimkolwiek zdjęciu. Bywa.

Dorwałem dzisiaj ekstra songa, usłyszanego w zajebistym radyjku jakim jest Radio BIS -> google jak coś.

Piosenka to "Burdy"
Wykonawca: 'Kawałek Kulki'

Jak ktoś ma problemy z pobraniem to jakoś to udostępnię. Tylko pisać jak coś :]

Tymbark mówi: ":-)*(-:"

4 komentarze:

d0Be pisze...

piosenke sprawdze :] a co aczkolwiek nic nie przebije "co wylicze to wylicze" a co do tych wierszy to czasem dobrze jest poczytac poezje bo na codzien w sumie tego nie robie :]

Adrianna Zagórska pisze...

Miło że mogłam cię wczoraj zobaczyć po tak długim czasie ;)

apropos notatki:

A żeś się czepił wierszowanych wypowiedzi, jakby nie było innych trudniejszych spraw ;P

Mogę tylko powiedzieć, że z mojej strony pisanie bloga na tzw "odpierdol się" nie ma sensu.
Poza tym dużo łatwiej wyraża mi się emocje w sposób mniej dosadny.
A na dodatek kiedy napiszesz wiersz zamiast notatki możesz sobie pozwolić na więcej bo większość ludzi zrozumie kiedy powiesz "Ten wiersz tak naprawdę opisywał moje emocje ale bardzo wyolbrzymione i nieco zniekształcone". Fajnie się można wymigać od własnych słów :evil:

Anonimowy pisze...

Myślę, że co do wierszy mogę się zgodzić z Adą. Podzielam jej zdanie :] Dodam tylko, że czasem trudno nam czytać między wierszami, gdyż nie siedzimy głęboko w psychice autora lub nie znamy go na tyle dobrze, by jednoznacznie stwierdzić, o co mu chodziło :]

Zapytam tylko z zaciekawieniem, ludzie którego z kierunków UŁ mają zaszczyt mieć Cię w swojej grupie? :)

Pozdrawiam:]

Bazyli pisze...

Studiuję informatykę na wydziale Matematyki i Informatyki Gosiu, jak coś to zapraszam na przerwy :]

Co do wierszy to właśnie ta niewiedza z piszącego głowy najbardziej mnie przeraża, znaczy moja niewiedza o czym pisząca osoba myśli. Proza jest lepsza, a pisana dobrym i ciekawym językiem może być bardziej ciekawa niż wiersz.