Cytaty związane z piciem:
"wypic po skrzynce browca coby lepiej sie rozmawiało" - Rafał G.
"sie napic" - Lodoowa, Sąsiad ;), Jeżu, Piotr D. zwany też Inco, Sebastian G.
"PIĆ PIFFKA :d" - Gregor
"napic się" - Hosen,
"sie czesciej spotykac na browarka :D" - Ola S.
"powinnismy sie najebac" - Rufusz
"pójść się najebać? xd" - Devil miś :*
"napic sie brat napic sie wodki ofc" - Artur S.
Materialne, bo też są:
"być milionerami :D albo chociaż ja" - !nf
"zrobić razem jakiś konkretny interes i żyć jak lordy" - pozytywnie, tak być powinno, by Marcin.
Towarzyskie: ?
"się kochać ;P" - Karolek o.O
"spierdalac?;[" - Gaw
"sie spotkac" - Przemek
"... make some wild love? :> " - Gompka :*
"pojsc razem na impreze fotki :)" - Lesio - lol!
"porozmawiac i pozartowac :) bo tak mało usmiechu na codzien" - Lulu
"... czesciej rozmawiac " - Spili - się da zrobić
"
"być razem" - Natalia N. - ^^
Ludzi, którzy prostego pytania nie rozumieją:
"yyy..." - Paula P. - mój faworyt ;)
"czee
co to" - DJ Tommi
"czytalem na baszu ;[" - szujka - zajebisty kurwa jesteś, ja też czytałem, ale czy takie było pytanie?
"czytać basha " - Wikyu - j. w.
"Angina, ja też czytam basha, więc się nie martw" - Karlos - j.w. (ale potem chciał piwo, tak jak by kiedyś wypił jakieś)
"ke?" - C1nek
"a gdize haczyk? " - Adam G Boy
"nie wiem ;P ?" - Rafał W.
Maj fejwryt czyli wszystkie inne które pasuja do kilku z powyższych kategorii, albo zyskały sobie moją szczególną sympatię:
"urzadzic trening" - Darnok - a spadaj na drzewo ;)
"razem dzialać w klubie TWINGO" - Sebastian - :]
"się pobrać :P" - Marcin P. - zapomnij, wole Martyny niż Marciny ;)
"Kupić sobie xenony do naszych aut koloru ULTRAVIOLETOWEGO haha" - ULTRAVIOLET - pomyślimy ;) ja mam bluevision
"błagam cie, tylko nie TO" - Ada - ale co? :]
"Chyba jednak nie powinniśmy :)" - Kasia - Kasiu, nawet nie powiesz co, a już mówisz że nie powinniśmy ;)
"zrobić sobie tatuaże :) " - Grzyp - niezły pomysł :)
"...zjeść kanapke z szynką wędzoną" - Germanos - masakra :]
"przestac pic" - Foxter - największy z pijących na liście, a jak mądrze gada :]
i
numer jeden:
"wreszcie pograc razem w DK" - Ksenia - oj też na to czekam już ponad rok ;)
Ankietę uznaję za udaną, jednak szkoda że więcej osób się nie wypowiedziało, wasza strata, że nie marnujecie tyle czasu w necie co ja ;)

4 komentarze:
Darnok roxxi ^^
I Angina, wara od mojego piwa ^^
jakby ci to powiedzieć... to się robi nudne jak za każdym razem gdy coś fajnego wrzucą na basha to pojawia się to w twoich opisach, lub jest przez ciebie rozsyłane jaki takie trendy... naprawde spora część internautów dorobiła się dostępu do basha pr0na kretyna i podobnych...
Szuja posiadł :)
Hm... Ciekawa ankieta :]
Ale w podsumowaniu nie zawarles tekstu z oryginalnej odpowiedzi... :)
Prześlij komentarz