... chciałoby się zaśpiewać melodię świątecznej piosenki Coca Coli, ale ja nie o tym.
Zimowa deprecha..., nie, nie deprecha. Zimowa niechęć jest ogromna, bo humor mam zawsze dobry tylko zajebiście mi się nic nie chce. Znaczy jeszcze bardziej niż zwykle, chociaż i tak dobrze, że święta kolejny raz były bez śniegu i mam nadzieję że tego białego syfu już więcej nie uświadczę (nigdy!) nawet kosztem globalnego ocieplenia i zalania 95% ziemi wodą za 5 lat (chociaż szkoda będzie tego pierwszego roku studiów ;) )
Koniec gadania o niczym (tak, jakby ten blog w ogóle o czymś był).
Albo jestem ostatnio taki leniwy, albo już dziadzieje strasznie przez to mieszkanie samemu. No niby z Marcelem, ale on i tak cały dzień w szkole więc jakby nadal sam. Przed świętami postanowiłem że choinki w tym roku też nie będzie choinki bo mi się nie chce. Ja pierdyle, iść na rynek, stracić 2 godziny w mrozie żeby wybrać krzak, ubrać go w kulki i sznurki by po dwóch tygodniach go rozebrać i wyjebać na śmietnik. Chciało by się Jasia zacytować: "Gdzie sens gdzie logika?" z jednego z dowcipów, któregho pewnie znacie, a jak nie znacie to jest na dole. Ok dobra, powiem wam, że sam sobie się dziwię, ale parę lat temu nie uznawałem sztucznej choinki, a teraz to jest całkiem dobry biznes, bo teraz to chociaż to wygląda jak choinka, a nie jak kij z badylami oblepiony zieloną bibułą... Sztuczna tak, nadal nie mogę zrozumieć tego ubierania, kiedyś rozumiałem, albo tak mi się zdawało...
Dobra, nie pierdolim. Odświeżam ostatnio znajomości z wakacji i kontynuuje odświeżanie znajomość z podstawówki/gimnazjum. Nie jest źle, dobrze jest powspominać i śmiesznie jest jak się umawiasz z kumplem na wódkę, z którym ostatnio wymieniałeś się Tazo z Pokemonami ^^
Teraz czas na polecane.
Kórt i Albin kreskówka z MTV, może nie wszystkim znana.
Do tego paczka piosenek: http://www.filefactory.com/file/4c2fb7/
1. The Dynamics - Seven nation army (4:21)
2. Natural Dread Killaz - Sample (3:17)
3. TPWC - Uderz w Puchara (4:15)
4. Partia - Dziewczyny Kontra Chłopcy (3:04)
5. Pogodno - Piosenka O �miesznym Tytule (4:01)
Tymbark mówi: "Tylko z Tobą"
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

1 komentarz:
uderz w puchara :P
wedle zyczenia :P
Prześlij komentarz