Helooooo.
Co tam słychać? Dzisiaj WOŚP, miałem iść ale nie idę, obijam się i z każdą chwilą mam coraz większe wyrzuty sumienia, że się obijam. Czemu?
We wtorek Koło (z całego semestru praktycznie) z Logiki, w środę poprawa z Programowania, we piątek drugie Koło z Wstępu do Informatyki. W następnym tygodniu w Środę Drugie koło z Algebry, a 29 stycznia pierwszy egzamin. Tylko, że jeszcze w międzyczasie poprawa rozbójnikowa z WdI i Algebry jak i na pewno z Logiki.
Ktoś by mógł rzecz ' To szaleństwo!'
a ja na to powiem tylko:
"THIS IS SPARTAAAAAAAAA!!!!" (film niżej)
Naprawdę, kiepsko to widzę, jedyny zawód w jakim siebie wyobrażam w przyszłości to zwycięzca w Duzego Lotka, tak przynajmniej z 6 mln PLN :/ Łatwo nie będzie, ale co tam ;)
Jakoś wiele, się nie wydarzyło w tym tygodniu, więc nie ma za bardzo o czym pisać. Mimo tego, że uczę sie bardzo to i tak chuj z tego jest i się mocno zastanawiam nad tymi studiami. Z drugiej strony, iść na inne? No bo tak na maturze mam przedmioty ścisłe (matma i fizyka) jak zaliczone, nie ważne, ważne, że na jakieś humanistyczne przedmioty nie mam się z czym porywać. Bo z podstawowym polakiem ustnym i pisemnym, angielskim pisemnym rozszerzonym i ustnym podstawowym to nie mam gdzie sie porywać. Z drugiej strony co? Matma? Nie no to ni ma sensu... a jakiś papier trzeba mieć, żeby cokolwiek móc zrobić. Czy jechać do Anglii? No fajnie, pracujesz, kasę zarabiasz. Jednak wszyscy znajomi tutaj (przeważająca większość) i było by mi szkoda... Naprawdę, nie wiem co to ze mną będzie. Jeden roku już w plecy, teraz muszę się BAAARDZO sprężyć żeby się dostać na drugi semestr. Motywacja... nie ma, po prostu nie ma, nie wiem co zrobić, nie widzę siebie po tych studiach, po jakichkolwiek. Jak by mi ktoś obiecał coś, to bym się tak sprężył że szok. Nie lubie robić czegoś za nic. Takie inwestycje długoterminowe są kiepskie :P Bo to się zacznie zwracać dopiero za kilka lat.
A dobra nie będe marudził.
Dzisiaj tylko jedna piosenka z bardzo zacnym teledyskiem.
Justice - D.A.N.C.E. <-Kliknij aby pobrać
I film o którym wspominałem przy Sparcie!
Tymbark mówi: "Daj na luz."
Zdrowia!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

1 komentarz:
posłuchaj pani z BPH ona ci zawsze dobrze doradzi xD http://www.youtube.com/watch?v=mJ3HR7oH6V8
Prześlij komentarz