Miało być o pasjach, ale mi się nie chce, piwa nie mam, to i z weną kiepsko. Co prawda w zamrażalniku leży pół litrowa, borówkowa, zimniutenieńka Finlandia, ale nie mam dziś ochoty na czystą.
Mam pracę. Tak, pracuję tam gdzie niedawno pracowałem. Nie wiem jak to nazwać, biuro, magazyn, produkcja? Robię przy każdym co nieco. Może inaczej, pracuję w firmie, która zajmuje się produkcją i sprzedażą odżywek dla kulturystów. Co robię? W sumie nic :P (serio) Czasem trzeba gdzieś pojechać za miasto przywieźć pół produkty, czasem coś zawieść do jakiegoś sklepu, czasem coś zanieść do magazynu, zrobić coś przy aucie, lub udawać, że się zna na komputerach, zlutować kable, zrobić kopię zapasową i czekać na polecenia :D Czasem idę do pracy na 7 godzin i nie ma czasu kiedy siku zrobić, a czasem idę na 10 godzin i nic nie robię, a godziny lecą.
Tydzień już przepracowany i na razie się wkręcam. W piątek ostatni pojechałem do Płocka, a w sobotę z Płocka do Wawy z ojcem. Spotkałem kilku dobrych, bliższych, dalszych znajomych, połaziłem po Starym Mieście, poczytałem 'Świat według Clarksona' i pograłem w Patapona.
Co to Patapon, zapytacie? Patapon to nowa gra na PSP (google) Gra jest inna niż wszystkie i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że każdy 'niegrający' człowiek się do niej przekona. Oczywiście o ile jest na tyle rozgarnięty żeby pojąć jest piękno w prostocie.
Jesteśmy przywódcą dzielnych Pataponów, dowodzimy tymi {ataponami za pomocą bębenków, mamy 4 bębny każdy przypisany jednemu klawiszowi. Bębny to: PATA (kwadrat), PON(kółko), CHAKA(trójkąt) i DON(krzyżyk). Mamy szereg komend, które musimy wystukać w rytmie i bez pomyłki, aby Patapony zrobiły to co im każemy. I tak np. aby nasi podopieczni poszli do przodu (mogą tylko w jedną stronę) musimy wystukać PATA PATA PATA PON, po czym one to ładnie odśpiewują, a my dalej, aż nie natrafimy na przeciwnika. Wtedy aby zaatakować, wystukujemy PON PON PATA PON i tak dopóki nie pokonamy przeciwnik. Oczywiście, mamy jeszcze kilka innych komend, jak ucieczka, obrona czy np ładowanie ataku (aby był silniejszy). Gra jest w gruncie rzeczy wymagająca, trzeba szybko reagować na to co się dzieje na ekranie i cały czas trzymać się rytmu. Jak dobrze wybijamy, to po którymś tam combo, włącza się stan FEVER, wtedy to nasze ataki są silniejsze, albo możemy odpalić jeden z 4 cudów, które pomogą nam odnieść zwycięstwo.
Dobra , nie będę was dłużej zanudzał opisem gry, obadajcie filmik:
Nie mam dla was dzisiaj nic ciekawego, bo w ogóle nie wiem czy ktoś to ściąga i słucha? :]Może jakieś życzenia co do rodzaju muzyki? Bo jak nikt tego nie ściąga i nie słucha, to po chuj mam się męczyć? :D
Nie będzie nawet Tymbarka, idę popatrzeć na filmy :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

6 komentarzy:
Aaa, jaka fajna gra :D Mam ochotę na PSP od pewnego czasu:D
lol xD na pierwszy rzut oka zajebista gra :D tylko japonia mogła cos takiego wymyslec :) ale fajne są takie xD Pozdro ziom ;)
a co z muzyką? bo pytanie było :d
co do patapona to warte to to kazdej swieczki ;]
hehe;) Codo muzyki to gatunki trance/techno najlepiej takie z zajebiscie duzym bassem xD albo przynajmniej takim dosyc odczuwalnym ;) Pozdro :)
no to jakis drum and bass pewnie by mu sie podobal brat :d a my lecimy na balety w piatek i pospiewac co ?:D
no jasne kurwa, kolorowe jarmakri i chuj :f
Prześlij komentarz