Łohoo! To co w tytule to później opiszę, znaczy na koniec notki :]
Siedzę sobie i się weekenduję. Kot też siedzi, za mną, patrzy na mnie wymownym spojrzeniem 'daj mi jeść bo nie jadłam tydzień' chociaż, nałożyłem jej porcję jakieś 20 minut temu, a może nie?
Sprawdziłem dla pewności, nie zjedzone do końca, a niech se wybrzydza, jej wybór.
Powiem wam, że pomimo tego, iż cały dzień robiłem to co kocham, to i tak nie jestem zadowolony z majówki. Czemużcze zapytacie? W środę okazało się, że w GTAIV pogram sobie dopiero w poniedziałek. Matko co za ból, no nic, "Good things come to those who wait." jak to było w reklamie Guinnessa. We wtorek, zakupiłem sobie 3 litry energy drinka, zrobiłem cały, zajebiście duży, garnek Fasolki po Bretońsku i zakupiłem skrzynkę Żubra, tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sobie nie pogram (sic!). W każdym bądź razie, nic z powyższych się nie zmarnuje/zmarnowało. Aktualna 'atmosfera' w moim mieszkaniu jest ciężka, do łazienki chodzę z siekierą rozbijając powietrze, o ile można je jeszcze nazwać powietrzem, bo sarin przy tym to aromat do ciasta ^^.
Jutro do pracy, nie 'wycfaniłem' się i wolnego sobie nie wziąłem. Ktoś musi robić by opierdalać się mógł ktoś. Poza tym nie mam GTA, więc sensu w domu siedzieć nie widzę. Wezmę wolne we wtorek sa sa sa :D Właściwie to może sens jest, ale nie ma takiego pociągu wielkiego do konsoli. Odświeżyłem FFX z zamiarem zebrania pozostałych Celestial Weapons, zdobycia Animy i Magus Sisters jak i pokonania wszystkich Dark Aeonów. Wiem, że większość nie rozumie o czym rozmawiam z wami i skąd mieszkam, ale to wasza strata, IMO (i nie tylko w mojej) gra najlepsza ever i każdy powinien się z nią zapoznać.
Dobra, styknie, teraz filmowo i muzycznie, jak zwykle.
Reklama Guinnessa, o której wspominałem wcześniej.
The Chemical Brothers - The Salmon Dance Bitboxująca kolczatka miażdży. Uwaga na przyszłość, uważajcie co bierzecie ;)
Na koniec Mama Selita
No i byłbym zapomniał! Nie będę w telewizji, to był taki 'chłyt martekingody', co byście przeczytali notkę, z rozpędu będziecie chcieli skomentować mój ruch i coś tam maźniecie na końcu. :)
haha do następnego
P.S. jak do Niedzieli nic nie maźnę, to możecie zapomnieć o notce na najbliższy tydzień minimum ;) Chyba, że znowu przesuną...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

1 komentarz:
Komentów za dużo nie masz, ale co ja mogę:P Przeczytałem w cale nie ze względu na nagłówek - wszedłem żeby coś przeczytac. Jak tam GTA IV? Ja żałuję, że namówiłem ojca kiedyś na kupno x0 zamiast czekac rok na PS3 :P Teraz miałem kupic, ale wyszło na laptopa (idę na studia, ha!)<= Ta, dzisiaj maturę z angielskiego rozszerzonego miałem :P
No nic, nie będę Ci tu pierdolił, pisz sobie i graj dalej :P FFX rulz btw :P
Prześlij komentarz